Programajánló

Ez a honlap a

Cégkovács Mûhely - F&M Consulting Kft.

Cégkovács Mûhely
támogatásával jött létre!

Majki túra 2012.

2012.09.09-én vasárnap Majkra indultunk! Nézd meg, hogy telt! :)

Várgesztes 2012.03.25.

Lovastáborok 2011

Lovastáboraink

Western verseny - 2010

2010. május 29-én megrendeztük immár 4. western versenyünket hobby lovasok számára. Az idõ kegyes volt hozzánk, mert a folyamatos esõs napok között ez a nap ragyogó napsütést hozott. A versenyünk célja az volt, hogy másokkal is megkedveltessük a lovaglást és lehetõséget adjunk a munkalovak és hobbylovak más jellegû kipróbálására, valamint lovasok és nézõk számára egy vidám nap eltöltésére country zene mellett.

Száncsengõ

Télen a Galagonya Farm körüli erdõben sétálva, vagy lovagolva néha száncsengõ kedves hangját hallani. Hozza a szél az erdõbõl és vele a valami gondtalan békesség is megszállja ilyenkor az embert.

Téli hangulatok

Elcsépelt közhely, hogy a táj egész más arcát mutatja minden évszakban. Ennek ellenére mindig rácsodálkozunk lovaglásaink alatt a téli hótakaróba öltözött erdõ nyugalmára és szépségére. Mi ilyennek láttuk.

Túra elõtti életképek

A téli túrák mindig nagyon hangulatosak, de bizony az elõkészületek ilyenkor hosszabbra nyúlnak. Jól esik bent a tûzhely melege, meg egy kis szíverõsítõ is. Persze szigorúan csak olyan mennyiségben, ami melegséget hoz bentre, de nem veszélyezteti a lovaglást.

Könnyebben nézünk szembe a hideggel, és a havazással miután a csapat egy kis pálinkával (egyes renitensek, mint Harmath Úr, ugye whiskeyvel... :) ) felmelegítette a szívét, lelkét.

Lovastúra a Csáki várhoz

Csendes, szitáló köd fogadta a csapatot november 21-én kora reggel. Nem panaszkodhattunk, hiszen november közepéhez képest, egyátalán nem volt kellemetlen hideg, de a köd utunk során végig kitartott. Igazi õsz végi, tél eleji hangulatban, jó hangulatban lovagolt a 15 fõs csapat a hajdani Csáki vár romjáig.

Az út változatos terepen vezetett. Kellemes hat órát töltöttünk nyeregben, a túra lovak és lovasok számára egyaránt kellemesen alakult, mindenki nagyon jól érezte magát és persze kellemesen elfáradtunk.

Lovastúra Majkra

Még ködbe burkolózott a Vértes november 7-én reggel, amikor a csapat a lovakat nyergelte, hogy Kõhányás érintésével Majkra induljon. Nem volt goromba az idõjárás, de azért jól jött a meleg ruha (meg egy kis szilvapálinka...).

A korai indulás után szerencsére hamar bemelegedtünk és jó hangulatban, viszonylag kellemes idõben lovagolhattunk. Az esõtõl nedves, tiszta illatú erdõ és a ködös hegyek különös, õszi hangulatot teremtettek. A mintegy hat órányi lovaglás így igen kellemes volt, a túra lovak és lovasok számára egyaránt kellemesen alakult.

Lovastúra Várgesztesre

Csodálatos októberi napon, ragyogó idõben indult el a csapat, hogy Vérteskozma érintésével Várgesztesre lovagoljon. A lovastúra hangulata felülmúlhatatlan volt, mindenki nagyon jól érezte magát. Ehhez hozzájárult a pompás idõ, az õszi ruhába bújt ezerszínû vértesi táj, gyönyörû lovaink és a jó társaság.

Csókakõ

Csókakõ 1130 lakosú település a történelmi móri borvidéken, a Vértesi Tájvédelmi körzet peremén. A község névadója Fejér megye egyetlen, 208 méter magasan épült középkori kõvára. A 700 esztendõs sziklavár a Vértes legnyugatibb, a Móri-árok fölé magasodó sziklaplatójára épült.

Megszületett Díva csikója

Megszületett Díva csikója, Mézi! Jó egészséget a gyönyörû jövevénynek és a mamának! :)

Western verseny 2009

Az elsõ nyárias, meleg napok egyikén, május 9-én próbára tehették lovasaink tudásukat ügyesség és gyorsaság terén egyaránt. A lovak és gazdáik számára egyaránt kihívást jelentõ erõpróbán mindenki kiválóan teljesített. A legügyesebbeket jutalmaztuk is.

Ha Te is érzel magadban erõt, hogy próbára tedd magad a vadnyugat világában, várunk a következõ Western versenyen. Reméljük, hogy találkozunk…

Díva születésnapja

Kedves évforduló volt április 12-én: Díva szülinapja, amelyet gazdija és néhány barátja körében, egy kiadós répatorta elfogyasztásával ünnepelt a jeles ló. Még sok ilyet kívánunk Díva!

Légifotók a Farmról és környékérõl

A Galagonya Lovasfarm környéke, a Vértes nemcsak lóhátról, de a levegõbõl is gyönyörû. Ha van rá lehetõséged, ne hagyd ki a repülést a terület felett! Ha még nem volt hozzá szerencséd, nézd meg galériánkat!

Erdõtisztítás

A Grundfos Magyarország Gyártó Kft. 2009. március 30-án és 31-én, mintegy 150 fõvel önálló akcióként hulladékgyûjtést szervezett Csákvárra. Az akcióban aktívan részt vett a Galagonya Lovasfarm is.

Lovak és lovasok - Díva és Xéni

Lovak és lovasok - Démon és Dávid

Gyermek lovasok

A Galagonya Farm sok gyermek lovassal büszkélkedhet. A gyermekek a Farm állandó vendégei és lelkes, ügyes lovasok.

Gyermek lovastáborok

A Galagonya Farmon minden évben eredeti, western hangulatot idézõ gyermek lovastábort szervezünk 6-18 éves, a lovak, a lovaglás iránt érdeklõdõ gyermekek és fiatalok számára. A lovastábor alatt naponta elméleti és gyakorlati oktatás, illetve változatos western és lovasprogramok várják az érdeklõdõ gyermekeket.